Monday, June 6, 2011

Sol, vind och vatten

Höga berg och djupa hav.

Det är mina drömmar vävda av.


Hello. I´m off in the bloggworld. I now..


Idag kom jag jag och Linnea hem vid eftermiddagstid från ett soligt Bohuslän. Vi släppte av Tomas i Eggby, han har också varit med :) I Eggby fick vi årets godaste jordgubbstårta! Mmm..mums. Nu har sommaren kommit!
Vi har hunnit med mycket dom här fem lediga dagarna kan jag lova. Båtturer, sol och bad i kalla havet. ABBA lagervisit. Fotbollsmatch. Nordens Ark. Lite shopping. Monopol (som gick skit). God mat. Promenader och en liten springtur!


När man är vid stugan får man slappa och koppla av. Man får umgås med underbara syskon och härliga barn. Andas frisk luft.
Lillegården har legat i vila för några dagar. I eftermiddags kunde jag inte hålla fingrarna borta utan målade några lister i sovrummet. Snart är det dags för tapetsering :)


Skördade av ytterliggare typ 40 rabarberstänger. I kväll har jag gjort både en liten rabarberpaj som jag ska ta med till farmor i morgon och sen har jag gjort 4 liter rabarberdricka!




Undrar vad dom ser för något..?

...Kanske Tomas i sina coola brillor? ;)








4 comments:

cattis said...

Hej söta du. Har du redan haft semester du, skönt!
Jag har snackat med anki och sagt att jag är ledig från frukost till typ 16. Jobbar du dag? På kvällen ska jag och Marcus troligen till Johanna och Johan. Vet dock inte tid. Men jag hoppas att jag hinner träffa dig, eller jag måste! Kan du inte höra av dig när du slutat jobbet så ses vi. Då kanske jag och Anki redan umgås, så att säga. Puss och kram, skumbanan.

Anonymous said...

Vi såg en u-båt!...Eller var det en säl kanske?...Eller en nakenfis?...Ja, ja något väldigt intressant var det i alla fall! /AnnaSara och Linus

Anonymous said...

Om det var intressant så kan det ha varit mig ni såg ^^

/Tomas

Karin W said...

Blir sugen på att åka till kusten när jag läser och ser dina bilder :)